+48 507976628
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na niektóre pytania

Doba hotelowa trwa od 15:00 do 11:00 następnego dnia.

Potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane na Państwa adres e-mail, będzie ono zawierało instrukcję dotyczącą sposobu odbioru kluczy.

W przypadku, gdy apartament będzie gotowy na Państwa przybycie z przyjemnością udostępnimy go wcześniej.

Najszybszym i najwygodniejszym środkiem transportu jest transfer za pośrednictwem firmy przewozowej. W celu rezerwacji prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy.
Istnieje również możliwość dojazdu taksówką lub komunikacją miejską: autobusem, tramwajem bądź kolejką miejską.

Niestety wymeldowanie nie jest możliwe po upływie doby hotelowej, w przypadku późniejszego wyjazdu bagaż można pozostawić m. in. w przechowalni bagażu na dworcu PKP.

Rezerwacje w GO!Krakow są bezzwrotne, opłaty za pobyt można dokonać:
– poprzez płatności internetowe w systemie e-card
– kartą kredytową
– tradycyjnym przelewem

Bezpłatne odwołanie rezerwacji może zostać dokonane w terminie do 14 dni przed przyjazdem. Za anulowaną rezerwację w okresie krótszym niż 14 dni nie zwracamy wpłaconej kwoty, ale istnieje możliwość jej wykorzystania w innym terminie.

Tak, udostępniamy łóżeczka, krzesełka oraz wanienki, lecz ich ilość jest ograniczona. W przypadku chęci skorzystania prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy.

W naszych apartamentach zwierzęta nie są akceptowane.

Tak, sprzątanie końcowe jest zawarte w cenie. Istnieje możliwość zamówienia ponadplanowego sprzątania w trakcie pobytu, co wiąże się z dodatkową opłatą.

Każdy apartament posiada w pełni wyposażoną kuchnię wraz z zestawem talerzy, sztućców i szklanek.  Zapewniamy również pościel oraz ręczniki.

Tak, dla stałych gości proponujemy indywidualnie uzgadniane rabaty.

Więcej informacji zobacz regulamin